Σάββατο 5 Αυγούστου 2006

Αποδοτικό δεξί κλικ

Το δεξί κλικ, που πρωτοχρησιμοποιήθηκε αξιοπρεπώς σε κάποια έκδοση του Excel (δε θυμάμαι πια, μπορεί την 4 ή την 5, αλλά σίγουρα επί εποχής Windows 3.1) βγάζει ένα "pop -up menu". Τα έχω βαρεθεί, επειδή πρέπει να κουνάς πολύ το ποντίκι για να κάνεις αυτό που θέλεις. Θα προτιμούσα να βγαίνει ένα toolbar 3x3 κεντραρισμένο, άντε και 4x3 όπου η τέταρτη σειρά θα ήταν το λεκτικό του button όπου βρίσκεται το βελάκι. Κάτι σαν αυτό:
Χάριν συντομίας (ή και βαρεμάρας) δεν αντέγραψα πολλά κουμπιά, όπως βλέπετε, αφού αυτό είναι ένα σκαρίφημα που έκανα στο Paint.
Αν τυχόν χρειάζονται περισσότερες επιλογές, κάποια από τις γωνίες (κατά προτίμηση η πάνω δεξιά και η κάτω δεξιά) θα μπορούσαν να είναι τρεις τελίτσες, οπότε πηγαίνοντας επάνω το βελάκι θα ανοίγει ακόμα ένα 3x3 (η τέταρτη σειρά με το λεκτικό θα μπορούσε να παραμείνει η αρχική) με τις υπόλοιπες (προφανώς σπανιότερες) επιλογές.
Έτσι τα μόνιμα toolbars θα μπορούσαν να λείπουν, κάτι που εμένα μου αρέσει αφού θέλω να έχω χώρο να βλέπω όσο το δυνατόν περισσότερα.
Έχετε δει κάτι τέτοιο; Εγώ δεν έχω δει. Συνεπώς, θέλουμε ένα νομικό ειδικό στις ευρεσιτεχνίες να ψάξει αν υπάρχει τέτοια, και αν δεν υπάρχει, να το κατοχυρώσουμε. Εγώ μεν θα κάνω τέτοια κολπάκια στα δικά μου προγράμματα, αλλά η καλή φάση θα είναι όταν το 2009 η Microsoft βάλει κάτι τέτοιο στην επόμενη έκδοση των Windows ή του Όφι. Τότε θα παρέμβουμε, θα πούμε ότι μας έκλεψε το κόπιράιτ, και θα μοιραστούμε το 1 μεγαδολάριο που θα πάρουμε από τον εξωδικαστικό συμβιβασμό.
Θέλει κανείς να συνεργαστεί μαζί μου;-)

2 σχόλια:

  1. Sorry for the engish I'm in the beach using the blackberry. Seems you are late. The
    3d software "maya 3d" utilizes the same idea years ago. Power users describe it as "changing gears" using a mouse . Very innovative idea though.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Φλυαρείτε.