Πέμπτη 8 Απριλίου 2010

Αν η μάνα μου ήταν blogger…

…θα την καταέβρισκε να αλλάζει θέση στα gadgets. Όταν ήμουν μικρός, κάθε μερικούς μήνες γύρναγα στο σπίτι και έβρισκα τα έπιπλα σε άλλη θέση. Τα παιδιά θέλουν σταθερό και ασφαλές περιβάλλον, λέει.

Τεσπά, πέρασα κι εγώ στα νέα templates του blogger, βασικά και μόνο για αυτό το ρημάδι το tag cloud στο κάτω μέρος. Είναι πιο εύκολο να βρίσκεις παλιές αναρτήσεις, αρκεί να τις έχεις ετικετοκολλήσει. Αυτό σημαίνει πως πρέπει να βάλω ετικέτες και στα παλιά. It's a dirty job, but somebody's got to do it.

Επίσης, άφησα αυτό το gadget «Αναγνώστες», από περιέργεια να δω τι θα γίνει. Για την ώρα, κενό μου το βγάζει. Φαντάζομαι πως θα το αφαιρέσω.

Και ο άσχετος επίλογος: προς τιμήν της τρέχουσας οικονομικής κατάστασης και μιας παλιάς αγαπημένης παιδικής σειράς, αν αποφασίσω πως θα κάνω ένα rock συγκρότημα για να βγάζω τα προστοζήν, θα το ονομάσω Φράγκαless Rock.

2 σχόλια:

  1. Τα πρώτα 3 tags είναι Life, Children, Humour.

    Ήμουν σίγουρος ότι θα ήταν Life, Universe, Everything.

    Μήπως κάνεις κάτι λάθος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βασικά, τα παιδιά μου είναι ο κόσμος όλος και το χιούμορ είναι το παν για 'μένα.

    Δεν σε πείθω, ε;

    I can always rig the stats, can't I? (It's a dirty job, but I've got to do it.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Φλυαρείτε.