Σάββατο 12 Δεκεμβρίου 2009

The_XX:Stars on Misfits

Ήθελα να πω ευχαριστώ στον μουσικό επιμελητή της σειράς “Misfits” που μου έδωσε το πάτημα για να εντοπίσω έναν ήχο που είχα ξανακούσει αλλά μου διέφευγε:

(Εννοείται, για όλους όσους με ξέρουν ή με έχουν καταλάβει, πως ακολουθεί τραγούδι για τρελό(λό) γλέντι(ντι) στην(την) πλατεία(τεία) του(του) χωριού(ριού) μας(μας). Έκο(έκο). Ζουρνάδες, νταούλια, καλαματιανό, τσάμικο, Νικ Κέιβ. Όσοι είστε αυτοκτονικοί, μην κάνετε κλικ να παίξει).

The XX - Stars



Πάτημα: κάποιο μέσο όπου μπορώ να πατήσω παύση για να σημειώσω τους στίχοι.

ΥΓ νομίζω πως έχω ξανακούσει και το “Intro” από το δίσκο τους. Μπορεί και σε κάτι τηλεοπτικό.

4 σχόλια:

  1. Πω πω πόσο πολύ αίμα τρέχει από τις φλέβες μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είπα κι εγώ θα ακούσω τίποτε βαρύ.
    Ανταποδίδω με το αγαπημένο μου από τις ραδιοφωνικές μέρες (τότε που όλοι έλεγαν ότι έχω σπόνσορα τη Ζιλέτ, για άψογο φλεβοκόψιμο).

    Αν σε/σου/σας άρεσε, let me know. Υπάρχει το album...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ...και αυτό, από τους ίδιους (Red temple spirits).
    (Η σελίδα από λάθος λέει ότι πρόκειται για το bear cave, ενώ το slider του player γράφει σωστά, Light of Christ/This hollow ground)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Επιτέλους, ένας φυσιολογικός άνθρωπος (γκουχ, γκουχ, ακούς azrael;), που καταλαβαίνει πως αυτά που ακούω δεν είναι πραγματικά αυτοκτονικά.
    Ευχαριστούμε για την μουσική απάντηση, ακούμε τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Φλυαρείτε.