Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2009

Easy Money

Το κατέταξα στη λίστα με όσα μου άρεσαν, αλλά θα το παραθέσω κι εδώ:

Πώς να βγάλετε εύκολα μερικά δις δολάρια

Στην Ελλάδα, όπου δεν μπορεί να δουλέψει αυτό, μπορούμε να κάνουμε το εξής απλό: πας στα μεγαλύτερα ταμεία κοινωνικής ασφάλισης, κατά προτίμηση αυτά που ζορίζονται, βρίσκεις έναν μονόχνωτο υπάλληλο στο λογιστήριο, του ζητάς λίστα με τους συνταξιούχους του ταμείου με τις μεγαλύτερες απολαβές (παλιοί διευθυντάδες κτλ), και με τη συμφωνία ο μονόχνωτος να κανονίσει επί ένα χρόνο 10% της συντάξεως να το παίρνει εκείνος και 20% της συντάξεως να τα παίρνεις εσύ (ή η εταιρία σου), δολοφονείς τον συνταξιούχο.

Το ταμείο το συμφέρει, εσένα σε συμφέρει, τον συνταξιούχο όχι ιδιαίτερα, αλλά αν περίμενε να βγει στη σύνταξη για να αρχίσει να ζει, τότε δεν του αξίζει η ζωή.

Υπάρχουν διάφορες τεχνικές λεπτομέρειες/εμπόδια που πρέπει να ξεπεραστούν, αλλά θα τις συζητήσω μετά χαράς στα σχόλια με όποιον τυχόν ενδιαφερόμενο. Μόνο σοβαρές προτάσεις.

4 σχόλια:

  1. Η ιδέα είναι καλή. Καλά κάνεις και την κρατάς μακριά από τα μάτια του κόσμου. Μη βάζουμε ιδέες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είμαι παιδί της εποχής μου, και ως evil mastermind έχω προχωρήσει σε CC-licensed ιδέες (δολοφονίες Open Force).
    Εγώ από τη μεριά μου παλεύω να βελτιώσω το σατανικό μου γέλιο, για να μπορώ να αντεπεξέλθω στις ανάγκες του ρόλου μου ως overlord.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τώρα, όσον αφορά το πόσα μάτια βλέπουν το blog μου… ε, εμείς κι εμείς είμαστε, οπότε ουσιαστικά κατ' ιδίαν το είπα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Φλυαρείτε.