Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013

Φυτέψτε γιατί χανόμαστε

Το Σάββατο ο Μενέλαος είχε τον πρώτο του αγώνα στα Βριλήσσια. Γενικά είναι στον κόσμο του αυτό το παιδί (με την καλή έννοια). Την ώρα που τον έβαλε ο προπονητής σαν αλλαγή, το πρώτο πράγμα που έκανε ήταν μία κολοτούμπα και μετά από λίγο έκανε τις κινήσεις που κάνουν οι Power Rangers.

Η συγκεκριμένη ανάρτηση βέβαια δεν είναι για να εξιστορήσει τα κατορθώματα του Μενέλαου την ώρα του αγώνα, αλλά για κάτι που μου έκανε φοβερή εντύπωση την ώρα που μπήκαμε στο γήπεδο. Δίπλα λοιπόν στις κερκίδες και μπροστά από το κυλικείο υπήρχε ένας μικρός χώρος όπου είχαν φυτέψει από κρεμμύδια μέχρι σαλάτα. Έχω τραβήξει φωτογραφία με το κινητό αλλά επειδή δεν είμαι και πολύ της τεχνολογίας δεν την έχω ανεβάσει.

Θα ήθελα λοιπόν να καλέσω όποιον ενδιαφέρεται, να πάμε στο Ολυμπιακό Στάδιο και να φυτέψουμε ό,τι τραβάει η όρεξή μας (κατά προτίμηση να αποφύγουμε εμπλοκή της αστυνομίας - έχω παιδιά να μεγαλώσω).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φλυαρείτε.