Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010

Athens to Piraeus through Salonica

Προς τις μαμάδες (κανονικές ή εξ αγχιστείας ή θέσει (αν έτσι νομίζετε έστω και υποσυνείδητα διότι «ξέρετε καλύτερα»©®) ) όλου του κόσμου, μια θερμή παράκληση:

Όταν μπαίνετε στη διαδικασία να πείτε αυτό που θέλετε (σχεδόν πάντα κατόπιν σχετικής ερωτήσεως, διότι εσείς ποτέ δεν θέλετε κάτι), πείτε αυτό που θέλετε· μη ρωτήσετε αυτό που νομίζετε πως πρέπει να ρωτήσετε ώστε να συμπεράνετε εσείς αν αυτό που θέλετε είναι εφικτό και πώς θα είναι εφικτό. Μη φορτώνεστε τα προβλήματα των άλλων, ούτε να δημιουργείτε από μόνες σας προβλήματα ώστε να τα λύσετε και να νιώσετε μαμάδες, διότι τελικά θα δημιουργήσετε άλλα προβλήματα που δεν θα μπορείτε να τα λύσετε και θα σας πάρει το παράπονο.

Και, δευτερολογικά: μαμάδες κάθε ηλικίας και κάθε φύλου: είστε τόσο τυχερές που δεν μάθατε στο στρατό (ή στη ζωή) πως η σιωπή είναι χρυσός, όσο άτυχοι είναι οι υπόλοιποι. Κάθε τι που υποπίπτει στην αντίληψή σας (και είναι πολλά τα ρημάδια) ΔΕΝ είναι υποχρεωτικά ανεπίλυτο πρόβλημα και ΔΕΝ χρήζει της γνώμης σας, εκτός αν σας ρωτήσουν. (Ειδικά αυτό εμένα μου πήρε πολύ καιρό να συνειδητοποιήσω πως το κάνω και να μάθω να μη το κάνω, και ακόμα μαθαίνω.)

Δεν ξέρω αν γίνομαι κατανοητός. Μάλλον όχι. Ή ίσως και ναι.

7 σχόλια:

  1. (Σε ρόλο ξανθιάς, βλέποντας τον τίτλο του post)
    Καλά, ήρθες Θεσσαλονίκη και δεν είπες τίποτε; Κι εμείς εδώ είμαστε για τις γιορτές! Καλάααα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. (Blondness is a state of mind)

    Δεν ήθελα να σε εκθέσω στη φουκαριάρα τη μάνα σου. Πού να απολογείσαι και πώς να της εξηγήσεις πώς με γνώρισες και γιατί συνεχίζεις να κρατάς έστω και τις στοιχειώδεις επαφές μαζί μου…

    Χρόνια πολλά, χρόνια καλά, καλή πρωτοχρονιά από τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απόλυτα κατανοητόςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς.............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι εννοείς? Εγώ νομίζω πως δε γίνεται αυτό που λες! Κοιτα να δεις επειδη εσυ δε μπορείς, θα το αναλάβω εγώ να στο λύσω το πρόβλημα που έχεις , αστο επάνω μου. Απλά για να το κάνω πρέπει να σου κόψω το πόδι.

    Και μετά ανέλαβε εσυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όχι, και μετά εσύ λες «μα εγώ δεν είπα τίποτα».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτά είναι προκαταρκτικά κουμπαριάς ή βάναυσου σεξ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Φλυαρείτε.