Παρασκευή 21 Μαΐου 2010

Nightmare on Various-Trees-st

Χτυπάει το τηλέφωνο. 2106752---, βλέπω, δεν πρέπει να είναι ενημέρωση/πώληση. Απαντώ.

–Παρακαλώ.
–Είστε ο κύριος Χρήστος Γεωργίου;
–Ο ίδιος.
–Σας τηλεφωνώ από τη ΔΟΥ Ψυχικού, βρήκα το τηλέφωνό σας από τη δήλωση εισοδήματος που κάνατε μέσω internet το 2008. Είναι για κάποια ποινικά που έχουν λήξει από τις 31 Μαρτίου του 2010. Το ποσό είναι ογδόντα πέντε χιλιάδες.
–Πώς είπατε;! (ένα καρδιακό, ένα εγκεφαλικό, μια κατάρρευση πνεύμονα)
–Ναι, να επαληθεύσουμε το ΑΦΜ. 0295—
–Όχι, όχι, δεν είναι το δικό μου.
–Τηλεφωνούμε επειδή ψάχνουμε—
–Μα το ΑΦΜ δεν φαίνεται από τη δήλωση;
–Εσείς είστε του Μιχαήλ;
–Όχι, του Αθανασίου. Κυρία μου, με κατατρομάξατε!
–Μάλιστα, με συγχωρείτε. Καλημέρα σας.

Βγήκαν να μαζέψουν λεφτά, το καταλαβαίνω… αλλά πολύ ατσούμπαλα. Όχι κι έτσι, ρε παιδιά.

In other news, δεν έχω ακούσει κάτι άλλο για εκείνη τη φήμη που είχα αναφέρει στο buzz.

4 σχόλια:

  1. Εμένα με πηρε δικηγόρος εκ μέρους της φορθνετ να μου πουνε ότι χρωστάω 200 ευρώ από το 2006!!!και να μου δώσουνε λογαριασμό να τα καταθέσω!
    Στο επιχείρημα ότι ο λογαριασμός δείχνει προηγουμενα υπόλοιπα 0 και έχει και χρεωστικό -40 ευρώ γιατί την τελευταία φορά πλήρωσα και ένα μηνα παραπάνω δεν τους πτόησε..."εμείς δεν κάνουμε λάθη"...

    Α και όλα αυτά... ένα μήνα αφού έκανα διακοπή με την φορθνετ. Τυχαίο? Δεν νομίζω!!!

    Σοβαρά σκέφτομαι να κάνω μήνυση. ή να αφήσω τα 40 ευρώ... και να τους τα ζητήσω μετά από 10 χρόνια με τόκους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. προκοψε η κόρη μας το σάββατο το βράδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. philos: στα 10 χρόνια παραγράφονται. Άσ'το για όταν τα 40 ευρώ θα είναι μισός μισθός. Πιο χρήσιμα θα σου φανούν τότε.

    athinovio: Έλα μου; Σ' έχασα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εννοώ ότι τώρα που θυμήθηκαν να μαζέψουν φόρους, καλά σαράντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Φλυαρείτε.