Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2007

Φτου

Η αρκετά εντυπωσιακή ξανθιά από τη Γρανίτσα Καρδίτσης (υπάρχει τέτοιο πράγμα;!) που μάλλον σπουδάζει νομική και πιθανώς ασχολείται με τύπους που παίζουν τένις, την οποία γνώρισα σε ντιβιντάδικο και με την οποία —την ώρα που της έλεγα τι ωραία σειρά είναι το Boston Legal— αρχίσαμε τις ερωτικές περιπτύξεις με ένα μικρό διάλειμμα για να πάρουμε μιαν ανάσα, και που μου είπε πως, ναι, είμαι κομμάτι υπέρβαρος αλλά βλέπομαι και της είπα πως αρχίζω τένις άμα λάχει και εκείνη το πήρε γενικώς ζεστά, παρακαλείται να ξαναέρθει στον ύπνο μου επειδή με ξύπνησε η γυναίκα μου να φύγω για δουλειά και έτσι δεν έμαθα τι γίνεται παρακάτω.

Ευχαριστώ.



ΥΓ Αν βοηθάει, μουσική υπόκρουση είχε το “Hey Delilah”, μια μπαλάντα που παίζει τελευταία.

2 σχόλια:

  1. Παρακάτω μπήκε στο κλαμπ ένα ΣΤΕΛΕΧΟΣ επιχείρησης και σου την πήρε από τα χέρια μικρέ τεχνικάκο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δε μου λες, κατουράς ποτέ; Κοίταξέ το λίγο. Μπορεί να έχεις πρόβλημα με τον προστάτη σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Φλυαρείτε.